tisdag, oktober 10, 2006

Trött, Tröttare, Terés...

(Skulle lagts upp i söndags...)
Oj oj oj, man är ju inte 18 längre... Bara att konstatera! Var ute och härjade igår. Först ett skönt ställe som heter Vimmel. Det är en liten krog som en av mina bästa vänner spelar skivor på. Soft ställe utan både inträde eller garderob. Man kan komma dit och sätta sig i en soffa och bara surra med goda vänner och lyssna på musik. Eftersom jag är jag så uppstår det för det mesta spontandans oxå. De har inget dansgolv... Helskönt. Inget bråk, inga dryga vakter, ägarna jobbar själv hela kvällarna och det är som en enda stor familj... Vimmel stänger 2 som alla andra krogar här i Borås.

Vi var ett gäng som inte ville sluta festa som drog till en MC-klubb vid halv tre-tre. Det var lite spännande... Jag kände mig väldigt liten! Fick en massa stora HD-killar efter mig, förstår ingenting, tills jag inser att jag har min MC-jacka på mig! Hängde in den i garderoben och blev sedan uppsliten på dansgolvet av tre väldigt tatuerade tjejer. Det var rena Scharinska-stämningen... Passenger, Temple of love, Blur, Prodigy... jag hade så vansinnigt kul! Mina kompisar fattade ingenting... Jag brukar oftast finnas där det spelas house så de fattade ingenting när jag sjöng med för full hals Vi drog från mc-haket vid 5 och till en kompis för att spela poker... Där blev jag kvar till halv tio i morse.

Nu i skrivande stund sitter jag i morgonrock och har precis ätit "frukost"...

Kram å kärlek!

Inga kommentarer: